سرود ایران آمادگی ایرانی اقتصادی گرجستان

سرود: ایران آمادگی ایرانی اقتصادی گرجستان گرجستان اخبار سیاسی کریدور ترانزیتی

گت بلاگز بازار خودرو پراید به آخر خط رسید

با اجبار شرکت ملی استاندارد در اجرای استانداردهای ۸۵ گانه ماشین و یه علت مقرون به صرفه نبودن پراید در مطابقت با استانداردهای جدید، تولید این ماشین سال آینده به

پراید به آخر خط رسید

پراید به آخر خط رسید

عبارات مهم : ماشین

با اجبار شرکت ملی استاندارد در اجرای استانداردهای ۸۵ گانه ماشین و یه علت مقرون به صرفه نبودن پراید در مطابقت با استانداردهای جدید، تولید این ماشین سال آینده به خط آخر خواهد رسید.

تسنیم نوشت:چند سالی است که ارتقاء کیفیت انواع خودروهای داخلی با جدیت بیشتری به وسیله شرکت ملی استاندارد پیگیری می شود که این عنوان با اجرای استانداردهای 85 گانه ماشین وارد فاز جدیدی شده است است.

پراید به آخر خط رسید

براساس برنامه ریزی ها در روند اجرای استانداردهای تازه باید تا ابتدای دی ماه امسال 61 مورد استاندارد خودرویی اجرایی شود و در نهایت با اضافه شدن 22 مورد استاندارد خودرویی دیگر تا دی ماه سال آینده 97، تعداد استانداردهای اضطراری خودروهای سواری به 85 مورد زیاد کردن می یابد.

بر همین اساس شرکت ملی استاندارد فاز اول استانداردهای تازه اضطراری ماشین را از اول دی ماه 1396 اجرایی کرد و مطابق آن تولید و واردات خودروهای MVM 315 سدان،MVM 550 ، تیگو 5، سایپا 131 و سایپا 132 دوگانه سوز، سایپا 141 بنزینی و دوگانه سوز، آریو 1500 سی سی، پژو پارس با موتور XUM ، وانت تک کابین و دو کابین مزدا و کارا 1700(بنزینی و دوگانه سوز)، آسا B 50F ، لیفان 620، لیفان X50، لیفان X60 ، جک J5 ، هیوندای i10 از دستور کار خودروسازان خارج شد.

با اجبار شرکت ملی استاندارد در اجرای استانداردهای ۸۵ گانه ماشین و یه علت مقرون به صرفه نبودن پراید در مطابقت با استانداردهای جدید، تولید این ماشین سال آینده به

البته سایپا بعد از انتشار توقف تولید تعدادی از خودروها به وسیله شرکت ملی استاندارد اعلام کرد”بسته جامع پایش استانداردهای اضطراری محصولات سایپا را به مراجع نظارتی برون سازمانی ارائه دادیم و موفق به اخذ تمدید مجوز شماره گذاری خودروهای تولیدی شامل: سراتو، چانگان 35CS، ساینا دنده ای، تیبا صندوقدار، تیبا 2، سایپا 111، سایپا 131، سایپا 132، سایپا 151 و آریو تا اول دی ماه 1397 براساس الزامات شرکت ملی استاندارد کشور عزیزمان ایران شدیم”.

با توجه به این بسته تولید پراید تا اول دی ماه همچنان ادامه خواهد داشت. با این وجود وظیفه تولید این ماشین در سال های آینده آنهم با زیاد کردن استانداردها همچنان با ابهامات زیادی همراه بود که جهرودی مدیرعامل سایپا در 10 دی ماه امسال از جلسه خاص مدیران این شرکت خودروسازی جهت تعیین وظیفه تولید پراید خبر داد.

با گذشت چند روز از برگزاری این جلسه خاص در نهایت مدیرعامل سایپا در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی الکتریکی سایپا در مورد تعیین وظیفه تولید پراید گفته است” با توجه به اوج رفتن سطح استانداردها در حوزه ماشین به این نتیجه رسیدیم که انجام هزینه های بهینه سازی بر روی پروژه قدیمی مثل پراید دیگر مقرون به صرفه نیست و باید محصولی جایگزین را جهت رسیدن به استانداردهای امروز تولید کنیم”.

پراید به آخر خط رسید

جهرودی تأکید کرد است “محصول تازه فاصله بسیاری از نظر سطح کیفیت با پراید خواهد داشت و در ظاهر و راحتی تلاش شده است تا به استانداردهای جهانی نزدیک باشد”.

واژه های کلیدی: ماشین | استاندارد | خودروهای داخلی | بازار خودرو

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs